Post by terfnorthmistmafle on Feb 18, 2022 20:10:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stick War: Legacy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stick War: Legacy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Stick War: Legacy 2022 version ▞▞▞
Hyvä peli
Iha hyvä peli mut kyllästyy liian nopee... Mut LADATKAA ihmees
Kontroller - Steam
aika paska
Olen voittanut pelin useita kertoja ja pelannut sitä vuosia, mutta nyt se on aika tylsää
Erittäin epätasapainoinen täynnä mainoksia
Stick War: Legacy Strateegia octq
Tämä on aivan helvetin siisti peli!!! Mutta entä jos teet kaupan hintoja halvemmalla ja 5 jalokiven sijasta, entä jos tason päätyttyä annat pelaajalle 10 - 20 jalokivet? Jatka samaan malliin! Löysin myös tämän oudon "bugin", jossa skinien osiossa speartonin 1. ja 2. tason kypärät sekä jättiläisen mailat tasot 3 ja 4 kasvoivat hieman. Ja jääjättiläisen tason 1 naamio ei näy. Voitko korjata tämän???
Että gg
Stick War: Legacy სტრატეგია nybq
CeCe hullu solu vapaa vapaa vapaa fr hän varmasti olla vapaa Craigslistista fr fr g GT hän piti onko hän
Se on hienoa, kun pelaat normaalilla, mutta jos vahvistat sen vaikeaksi MAHDOLLINEN voittaa, nimittäin kartalla jättiläisten kanssa, et voi voittaa, yritin kaikkea, lähinnä siksi, että he saavat 4 jättiläistä lisää, kun tapat. yksi ja sinulla ei ole tarpeeksi aloituskultaa tai yleensä aikaa ollaksesi mahdollisuudet...en halua edes ajatella, mikä on korkein vaikeusaste, poistin asennuksen heti, kun yritin viisi kertaa voittaa jättimäisen tason kovaa, VIHAAN pelejä, joissa peli muuttuu mahdottomaksi voittaa, jos lisäät vaikeutta HIEMAN.
Yksi parha suurin peleistä kännykälle, toain hieman lyhyt
Se on hyvä peli, joka käytettiin vain kolme päivää kolmen tyyppisen vaiheen loppuun saattamiseksi normaalina, kovana ja hulluna, mutta turnaus on turha, koska voit taistella vain A.I:n kanssa. joten ole hyvä ja lisää moninpelaajia tähän peliin, jotta voimme taistella toisiamme vastaan! siinä kaikki mitä tarvitsemme kiitos!
Se on hieno peli, mutta se alkaa olla tylsää, se on aina sama. Tässä on ehdotus: lisää kampanjoita, kuten nekromanti olisi valloittanut maan tai toinen valtakunta hyökkää, ja lisää uusia hahmoja, erityisesti sankareita, kuten leonidas tai akilles, ja uusia skinejä ja tekniikkaa, kuten ballistat jne.
Mahdoton pelata. Nolla tähteä.
ihan kiva
Pelin päivitys on erittäin tylsä ja jokaisen tason jälkeen minun on katsottava lisäys ja voitan pelin monta kertaa ja on erittäin helppoa voittaa taso ja nyt saan vain 5 helmiä joka kerta kun voitan tason. Pidän tästä pelistä paljon enemmän, jos saan 20 jalokivet kierroksen aikana kuten ennen, kun tämä peli on todella hyvää
Tee yksiköistäni vain minun voittamaton yksikkö ja saa ne myös näyttämään kultaisilta, pyydän sinua, en voi edes voittaa lopullista pomoa.
Niin siis perintö mistä??
Huolimatta siitä, millä kulmalla yritän kukistaa "Last Stand" -nimisen tason, joudun silti jotenkin ylittämään vihollisen enemmän voimalla kuin mitä pelaaja pystyy tuottamaan. Olen lopettanut pelaamisen
Se on ok peli, mutta jossain vaiheessa se menee minulle sellaiseen paikkaan, että tuskin pystyn keräämään voimia hyökkäämään tai puolustamaan. Vaikka kaivostyöläiset saavat valuutan, vihollinen ei odota. Joten olen pahoillani, että minun on poistettava se tämän ongelman vuoksi. Anteeksi.
Kejetia Vs Makola - Liezer-Legacy Productions (Android) Tekijänä: #2. Kejetia Vs Makola - Liezer-Legacy ... I even have a few Guide for Stick War Legacy 2
LOL
Aika mahtavaa
Buy 1000 Gold Mine MOD Mine 999999999 Gold | STICK WAR LEGACY - KASUBUBKTQ · avatar. Buy 1000 ...
Vaikenee!!
Pou ง่ายๆ fqk
Nyt uusi Elite malli Mayflash valmistajalta. Yhteensopiva PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360,PC, Android, Nintendo Switch ja NEOGEO mini
Hieno peli, mutta jopa normaalitilassa eliitin taso leiriytymisessä on hieman liian kova ja vihollisen vahvistukset ovat aivan liian hyviä verrattuna sinun.
LuckyPatcher-sovellus. Vinkkejä lataamiseen ja käyttöön.
NHL 18
Rakastan peliä 10/10, mutta voisitko lisätä vaikka Sandbox-tilan, se olisi sairasta
Stick War: Legacy 策略 usw
58 Stick War: Legacy Alternatives - samanlainen kuin | Parhaat ...
Tämä peli on hauska offline-peli, se on perus ja mahtava, sisältää paljon haasteita ja loputtoman deads-tilan, tämä on paras keppisotapeli, jota olen koskaan pelannut
Tämä peli on poikkeuksellinen. En voi viettää hetkeäkään ilman, että joudun miettimään armadan järjestämistä. Tämä peli muutti elämäni
Se on helppoa ja hauskaa ja viihdyttävää, joten anna pelille tukea